Article content

ΤΗΛΕΦΩΝΗΤΗΣ 08/12/2020

Κατηγορία: ΤΗΛΕΦΩΝΗΤΗΣ ΠΣΤ

Συνάδελφοι,

          Καταρχάς θα θέλαμε να ζητήσουμε την κατανόησή σας, για τα όποια προβλήματα λειτουργίας παρουσιάζονται στο Σύνδεσμο, εξ αφορμής και μόνο της πρωτοφανούς πανδημίας του covid-19. Γνωρίζετε ότι οι εργαζόμενοι στο Σύνδεσμο δουλεύουν αναγκαστικά εκ περιτροπής και γι’ αυτό για κάθε επίσκεψή σας και συναλλαγή θα πρέπει να προηγείται οπωσδήποτε τηλεφώνημα.

          Παρά ταύτα, οι Διοικήσεις των φορέων μας και γενικότερα το αναπηρικό κίνημα είναι παρόν στις εξελίξεις που αφορούν τη ζωή μας, τα μικρά και μεγάλα προβλήματα του χώρου. Η παρουσία του covid-19 έχει στερήσει φυσικά τη δυνατότητα επαφής και πιέσεων προς την Κυβέρνηση και αφαιρεί ουσιαστικά μέσα και όπλα για την επίτευξη των στόχων μας. Χρησιμοποιώντας κάθε τρόπο προώθησης των αιτημάτων μας προς τα αρμόδια Υπουργεία, πετύχαμε μια ηχοδιάσκεψη με την ηγεσία του Υπουργείου Οικονομικών που έγινε στις 3 του Δεκέμβρη. Οι φορείς μας έθεσαν όλα τα εκκρεμή προβλήματα που αφορούν την αρμοδιότητα ή συναρμοδιότητα του Υπουργείου Οικονομικών. Οι απαντήσεις του Υπουργού κου Σταϊκούρα και των Υφυπουργών κων Σκυλακάκη και Βεζιρόπουλου, δεν ήταν οπωσδήποτε θετικές, με πρόφαση αποκλειστικά την κατάσταση της πανδημίας και ζήτησαν κατάθεση αιτημάτων που σχετίζονται μόνο με τη σημερινή κατάσταση. Η ΕΟΤ και ο Σύνδεσμος απέστειλαν άμεσα νέο υπόμνημα με σχετικά αιτήματα, όπως συμφωνήσαμε με τον Υπουργό, περιμένοντας μια καλύτερη ανταπόκριση αυτή τη φορά, ώστε να στηριχθούν οι συνάδελφοί μας –εργαζόμενοι κυρίως- απ΄τις συνέπειες της πανδημίας.

          Παράλληλα, η Ομοσπονδία και ο Σύνδεσμος, με την ευκαιρία της 3ης του Δεκέμβρη, απέστειλαν υπόμνημα στον Πρωθυπουργό κοινοποιημένο στους αρχηγούς των πολιτικών κομμάτων και αρμόδιους Υπουργούς, παρουσιάζοντας τα ποικίλα προβλήματά μας σε όλους τους τομείς , εργασία, εκπαίδευση, πρόνοια κλπ.

          Τέλος, σε κάθε περίπτωση συνεχίζουμε καθημερινά την προσπάθεια επίλυσης προβλημάτων και την επαφή με οποιοδήποτε πρόσφορο τρόπο με τα αρμόδια Υπουργεία.     

2.

          Η Τράπεζα Πειραιώς συνεχίζοντας τις καλές πρακτικές της σε συνεννόηση με τους φορείς μας, μας έστειλε το πιο κάτω έγγραφο ενημέρωσης.

  1. Ολοκληρώθηκε η εγκατάσταση της νέας υπηρεσίας «Φωνητικής Υποστήριξης σε ΑΤΜ με οθόνη αφής» στο Κατάστημα Καλλιθέας στην οδό Λεωφόρος Ελευθερίου Βενιζέλου 167 και στο εμπορικό κέντρο CITY LINK στην οδό Αμερικής 2 στη στοά Σπυρομήλιου, με σκοπό να επεκταθεί μελλοντικά και σε άλλα σημεία του δικτύου μας.
  2. Στις 24 Νοεμβρίου ξεκίνησε το νέο ανακαινισμένο κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς στην Καλλιθέα οδός Χαροκόπου 72, το οποίο διαθέτει την υπηρεσία «Ταμείο από Απόσταση» που έχουμε στα ebranch. Το ταμείο αυτό (το οποίο το έχουμε αναπτύξει από κοινού), προσφέρει συναλλαγές ταμείου χωρίς μάρτυρες για όλους, καθώς και ειδική σήμανση braille σε όλα τα σημεία του. Επίσης, το κατάστημα διαθέτει υπάλληλο για την καλύτερη εξυπηρέτηση όλων των πελατών και ειδικά των πελάτων ΑμεΑ.